|
|
|
|
|
|
Όπως διάβασα η,
κατά 4% αύξηση των τροχαίων στην Αττική ανάγκασε το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης να
«εντατικοποιήσει» την αστυνόμευση ιδιαίτερα κατά τις βραδινές και νυχτερινές
ώρες «επιστρατεύοντας φωτογραφικά ραντάρ και μυστικά περιπολικά». Όπως είναι
γνωστό μέτρα αυτής της μορφής έχουν ληφθεί εδώ και μερικές …δεκαετίες σε χώρες
σαν την Αγγλία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ όπου, η αστυνομία ενδιαφέρεται
περισσότερο για την παρακολούθηση των πολιτών παρά για την οδική ασφάλεια. Τώρα
έρχονται και στην Ελλάδα ή καλύτερα στην Αθήνα και στις άλλες μεγάλες πόλεις
για να συνετίσουν τους έλληνες «οδηγούς» αυτή τη περίεργη τάξη που, είναι πλέον
προφανές ότι έχει έλθει από άλλο …πλανήτη! Ας δούμε όμως τι μπορεί να κάνουν τα
μέτρα αρχίζοντας με το φωτογραφικό ραντάρ. Μέσα σε δύο ώρες η συσκευή θα έχει
αχρηστευθεί από εκείνους που δεν ανέχονται τη παρουσία της όπως έγινε με τα
ραντάρ που τοποθετήθηκαν πριν 15 χρόνια στις εθνικές οδούς. Οι πομποί κλάπηκαν
και τα κουβούκλια έγιναν …καυσόξυλα χωρίς η αστυνομία να μπορέσει να
αντιδράσει. Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα γίνει με τα φωτογραφικά ραντάρ εκτός αν
τοποθετηθούν πολύ ψηλά οπότε θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί …αεροβόλο ή, έστω,
σφεντόνα!
Πάμε στα «μυστικά»
αυτοκίνητα. Πόσα από δαύτα θα κυκλοφορούν ας πούμε στην Αθήνα; 10; 20; 30; Οι
αχρείοι και οι ξεκαπίστρωτοι (γάιδαροι) που παραβιάζουν κάθε έννοια
προτεραιότητας ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες άρα τι να κάνουν τα 20 «μυστικά»
αυτοκίνητα; Το ίδιο ισχύει και για κάθε μορφής και είδους αστυνομικό μέτρο που
λαμβάνεται σε μια χώρα όπου, ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού, εξακολουθεί να
φοιτά στα ΙΕΚ της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Αν ο «αστυνόμος» είναι παρών το
υβρίδιο προσποιείται ότι συμμορφώνεται (καθ’ ότι «μάγκας και καραμπουζουκλής»),
και μόλις απομακρυνθεί κάνει αυτό, που του έχει μάθει ο πασάς: να πουλάει
τσαμπουκά όταν η αρχή δεν είναι παρούσα και να σκύβει το κεφάλι όταν τον απειλεί με …μήνυση ή κράτηση. Το μόνο τελικά
που θέλω να πω είναι αυτό που φορτικά επαναλαμβάνω τα τελευταία 30 χρόνια. Αν η
Πολιτεία πραγματικά επιθυμεί να μειώσει τον απαράδεκτα υψηλό αριθμό των θανάτων
και τραυματισμών από τροχαία στην Ελλάδα, μία λύση υπάρχει και μάλιστα φθηνή: να
κάνει τις εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος πολύ, μα πάρα πολύ δύσκολες! Με
το τρόπο αυτό θα πετύχει δύο πράγματα. 1. Θα μειώσει «κάθετα» τον αριθμό των
αποφοίτων των ΙΕΚ της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στους δρόμους και 2. Να λύσει το
πρόβλημα της ρύπανσης και του κυκλοφοριακού αφού, όλοι αυτοί που προξενούν τα
δυστυχήματα θα αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ ή να μείνουν σπίτι.
Βέβαια, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να κυκλοφορούν χωρίς δίπλωμα (όπως κάνει το
20% του εποχούμενου πληθυσμού), αλλά εδώ η δημοσιογραφική παρέμβαση σταματάει
και αρχίζει εκείνη της …εκκλησίας και των θαυμάτων. Με αυτά όμως θα ασχοληθούμε
σε ένα από τα επόμενα σημειώματα μας._Κ.Κ. (pilot@techlink.gr)
'Αλλα 'Αρθρα
|
|
|
|
|
|