Εφημερίδες/Πρώτο Θέμα/2005
Η χρήση του αεροδρομίου Ελληνικού ( 11-09-2005 )




Μέχρι τελικής πτώσεως

ΑΝ, όντως, η επανάληψη είναι μητέρα της μαθήσεως τότε, χωρίς αιδώ, θα επανέλθω στη παλιά μου πρόταση για τη μετατροπή του αεροδρομίου Ελληνικού σε χώρο για την ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, της γενικής και της πολιτικής αεροπορίας. Ποιοι είναι εκείνοι που πρέπει να «μάθουν»; Όσοι επιμένουν να μετατρέψουν το μοναδικό έτοιμο μητροπολιτικό πάρκο στην Αττική σε χώρο «ήπιας οικιστικής ανάπτυξης» ή, σε απλά ελληνικά, σε χώρο κατοικίας των επιτυχημένων -οικονομικά και κοινωνικά δηλαδή σε μία νέα Κηφισιά, Φιλοθέη, Παλαιό Ψυχικό ή Γλυφαδοβούλα. Ένα όπου θα κατοικούν οι bold και οι beautiful της νεοελληνικής μεταπρατικής κοινωνίας, με «καλά» εστιατόρια, κομμωτήρια, spa και ιατρεία πλαστικής χειρουργικής που θα παρατείνουν την ηλικία των ως άνω υβριδίων. Και όλα αυτά θα γίνουν για να βγάλει η Πολιτεία «λεφτά» τα οποία, κατά δήλωση, θα χρησιμοποιήσει για να βελτιώσει τη ποιότητα ζωής των κατοίκων υποβαθμισμένων περιοχών στο πρότυπο της βοήθειας που έλαβε το Μπουρνάζι και το Πέραμα από τη βίλα που έχτισα στη Φιλοθέη (δεν, αλλά το χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα).

 

Ο λόγος που επανέρχομαι στο θέμα είναι διότι είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι, αν ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ακυρώσει τα σχέδια για τη καταστροφή του χώρου και διατάξει την επαναλειτουργία του αεροδρομίου τότε, υπάρχει η (δηλωμένη) επιθυμία πανίσχυρων παραγόντων του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο εξωτερικό, να μεταβληθεί στο πλέον σύγχρονο, όμορφο, φιλικό στους ανθρώπους (ιδιαίτερα στους νέους) και στο περιβάλλον πάρκο στην Ευρώπη. Στο χώρο των 5500(;) στρεμμάτων θα λειτουργήσουν, εκτός από αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών (και κάποια στιγμή ίσως και αγώνες Formula 1), σχολές ασφαλούς αλλά και αγωνιστικής οδήγησης, αγώνες 4Χ4, Kart, super motard κλπ) αλλά και ήπιες δραστηριότητες για τη Γενική και τη Πολιτική Αεροπορίας.

 

Το επιχείρημα ότι ο θόρυβος θα κάνει «αφόρητη» τη ζωή των κατοίκων των γύρω περιοχών κινείται στο χώρο της υστεροβουλίας και της καθαρής  γελοιότητας. Υστεροβουλίας γιατί οι ιδιοκτήτες και οι εργολάβοι (καλά να είναι οι άνθρωποι) «αγωνίζονται» για την άρση των άρθρων 11 και 12 του Αεροπορικού Κώδικα (Ν. 1815/88- ΦΕΚ Α/250 και την απόφαση ΥΠΑ/Δ/359664/6190/3-8-2000, ΦΕΚ Β/1133) που περιορίζουν τα ύψη των οικοδομών στις όμορες περιοχές. Όπως έχω ξαναπεί αυτό σημαίνει ότι η επαναλειτουργία του αεροδρομίου θα εμποδίσει:

α. το «ρίξιμο» ενός ή δύο ορόφων στις υφιστάμενες οικοδομές ή σε εκείνες που πρόκειται να αναγερθούν

β. την εκμετάλλευση του αμύθητου αξίας «φιλέτου» των 1000 στρεμμάτων που προορίζονται για «ήπια οικιστική ανάπτυξη από εργολάβους, μεσίτες και ισχυρούς του χρήματος και της διαπλοκής.

Γελοιότητας γιατί, με ειδικά ηχοπετάσματα ο θόρυβος μπορεί να περιοριστεί μέχρι και 90%!

 

Θα επαναλάβω, μέχρι να με ...απολύσουν από την εφημερίδα, ότι κλείσιμο του Ελληνικού αφαίρεσε από τον υδροκέφαλο των 4,5 εκατομμυρίων κατοίκων τη δυνατότητα να έχει ένα μικρό αεροδρόμιο που θα καλύπτει τις ανάγκες του μισού πληθυσμού της χώρας αλλά και της Γενικής Αεροπορίας, του ΕΚΑΒ, της Αστυνομίας και των εταιριών που εξυπηρετούν τα δρομολόγια εσωτερικού.

 

Όλοι μιλάνε για ανάπτυξη αλλά κανείς δε σκέπτεται ότι, στο Ελληνικό μπορεί να γίνει 

α. η μεγαλύτερη Σχολή Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας της νοτιανατολικής Ευρώπης που θα προσελκύσει χιλιάδες μαθητές από τις χώρες της Μέσης Ανατολής, της Βόρειας και της Κεντρικής Αφρικής

β. η καλύτερη επισκευαστική βάση της Ανατολικής Μεσογείου ή

γ. το ωραιότερο Αεροπορικό Μουσείο στην Ε.Ε στα πανέμορφα (αρχιτεκτονικά) κτίρια του Κρατικού Εργοστασίου Αεροπλάνων. Η γειτνίαση αλλά και οι καλές σχέσεις με τον Αραβικό κόσμο, όπως φυσικά και το ανταγωνιστικό κόστος σε σχέση με την Δυτική Ευρώπη, αποτελούν πόλο έλξης εκατοντάδων μαθητών- χειριστών από τις γειτονικές και όχι μόνο χώρες, κάτι που προσπαθεί να κάνει και η Ισπανία.

 

Τελειώνοντας αλλά με την υπόσχεση ότι θα επανέλθω: Όλες, μα απολύτως όλες οι χρήσεις που ανέφερα δεν αντίκεινται αλλά αντίθετα βοηθούν στη δημιουργία του ωραιότερου μητροπολιτικού πάρκου στην Ελλάδα το οποίο, σε αντίθεση με άλλα «πάρκα» θα έχει μεγάλα έσοδα, θα εξασφαλίσει εργασία σε χιλιάδες ανθρώπους, θα μειώσει το φόρο αίματος που πληρώνουν οι νέοι τρέχοντας με τις μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα στους δημόσιους δρόμους, θα δώσει στη χώρα μας τη δυνατότητα να οργανώσει (σύντομα) ένα γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1, και θα βοηθήσει να αναπτυχθεί η Γενική Αεροπορία.

 

Δεν αμφιβάλω ότι υπάρχουν πολλοί (δημοτικοί «άρχοντες», «οικολόγοι», τους «αγανακτισμένοι πολίτες», μεσίτες, μεσάζοντες, εργολάβοι) που είναι πρόθυμοι να με κατασπαράξουν. Σε όλους συστήνω να προσέχουν γιατί, έτσι που φωνασκούν, φαίνεται το μεσοφόρι τους.

Μία υπόθεση που είναι προς το συμφέρον του αθηναϊκού λαού είναι αποκλειστικά και μόνο στα χέρια του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή.

 




      'Αλλα 'Αρθρα

 
     
  Σχεδίαση, Φιλοξενία: Τεχνόπολις Α.Ε. - © 2006-2008 Powered by